Vídeo
Mapa
Fotografies
Event Descripció
La negociació comercial per guanyar vendes. Defensa el preu de venda i tanca acords avantatjosos a LA CAMBRA TERRITORIAL AL VALLES ORIENTAL
Dirigit a comercials i personal que hagi de negociar condicions comercials. Amb breus explicacions, fomentant la pràctica i la participació dels assistents. Els Dimecres 15 i 22 de febrer a les 09:00h. amb una durada total de 10h.
En la Negociació s’ha de millorar el rendiment per aconseguir millors resultats. Així que tenir una visualització del que pot succeir en una Negociació comercial ens facilita arribar a acords. I així els podem analitzar amb caràcter de rendibilitat. També és important poder conèixer totes les parts que participen en un procés de negociació, per assolir millores.
Programa de Negociació comercial: defensa els teus marges
1. Introducció al procés de Negociació i els elements que participen
2. Objectiu principal aconseguir l’objectiu del marge.
3. El punt mort, el marge .Calcular La rendibilitat Comercial.
3.1. Quan dir “sí” a una venda, quan dir “no”:
4. El punt mort a la negociació.
4.1. Concepte i formulació.
4.2. creació dels arguments.
4.3. El P.M. a la negociació: què i quant demanem a canvi d’una rebaixa?
5. Variables promocionals
5.1. Tipus de descomptes comercials. Descomptes per escalats: com aplicar-los des
de la vessant venedora.
5.2. Els sense càrrecs: efectivitat sense deixar precedents.
5.3. Rappels
6. Preparació de la negociació.
6.1. Mesures de temps.
6.2. Mesures de poder
6.3. Mesures de interès (preus)
6.4. les concessions i els acords.
7. Negociació de preus.
7.1. El preu a la ment. (creació d’arguments de preus (característiques i beneficis)
7.2. Actitud de negociació: el llenguatge corporal (no verbal) i el llenguatge para verbal (el to de veu)
7.3 Adaptació del llenguatge per canal digital
7.4. Anar per endavant en els preus o pressupostos: treure la por al client.
7.5. Les paraules prohibides a la negociació: oferta, barato, car…
7.6. La preparació abans d’entrar a la reunió de negociació.
7.7. Les formes de regateig dels clients. Tècniques de resposta, preguntes de situació i sortides.
7.8. Les alternatives o contrapartides automàtiques.
8. Generadors de confiança personal en les ventes hibrides (venta tradicional y digital)
8.1. Les actituds del negociador (la neuroventes)
8.2. Les aptituds comercia
9. Estils de negociació.
9.1 l’orientació en l’estil de negociació
9.2- estil de negociació
9.3 com adaptar l’estil a l’interlocutor
Organitzadors
Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Barcelona
Av. Diagonal, 452 08006 Barcelona
934 169 300
934 169 300
cambra@cambrabcn.cat
About the Organizers
La Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Barcelona és una corporació de dret públic que presta serveis a les empreses, contribuint a la regeneració del teixit econòmic i a la creació d’ocupació, i consagrant la seva funció de representació, promoció i defensa dels interessos generals del comerç, la indústria, els serveis i la navegació.
Contact Information
vallesoriental@cambrabcn.cat
Visitat 416 vegades, 1 Visita avui