Intel·ligència Artificial aplicada al Màrqueting a partir del 05/02/2025

5 de febrer de 2025

26 de febrer de 2025

16:00 A 20:00

Cámara Valencia | Escuela de Negocios, Avenida Benjamín Franklin, 8, 46980 Paterna, Espanya

https://www.camaravalencia.com/formacion/inteligencia-artificial-aplicada-al-marketing/

Preu 512 euros Max. Bonificable 208 €

961 366 080

vas a assistir Intel·ligència Artificial aplicada al Màrqueting a partir del 05/02/2025?
Sí ho sóc  Encara no hi assisteix ningú.

Event Descripció

L’Escola de Negocis Cambra València us ofereix la formació en Intel·ligència Artificial aplicada al Màrqueting, en un curs presencial amb durada de 16 hores.

INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL APLICADA AL MÀRQUETING

OBJECTIUS

  • Conèixer i aplicar les possibilitats de la Intel·ligència Artificial aplicada al màrqueting.
  • Interioritzar formes i procediments de treball amb eines d’ IA.
  • Generar processos de treball amb IA aplicats al màrqueting, publicitat, comunicació, estratègia i negoci.
  • Comprendre l’ estructura de la IA i de les seves eines.
  • Desenvolupar mecanismes de treball amb la IA generativa.

DIRIGIT A

  • Directius, responsables i professionals del màrqueting, comunicació i/o publicitat.
  • Professionals independents.
  • Emprenedors i empresaris.
  • Creatius; dissenyadors gràfics; redactors.

PROGRAMA CURS INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL APLICADA AL MÀRQUETING

1. Introducció a la Intel·ligència Artificial (IA):

  • Història de la IA.
  • Conceptes bàsics de la IA.
  • Tipus i estructures d’ IA.
  • Aplicacions pràctiques de la IA.
  • Desmitificant la IA: Separant realitat de ficció.
  • Rol de la IA en el màrqueting.
  • Identificació d’ oportunitats per a la implementació de la IA.

 

2. IA i Creativitat:

  • IA i generació d’ idees: pluja d’ idees i noves perspectives.
  • IA i disseny gràfic: ús de la IA en la creació d’ imatges i elements visuals.
  • IA i producció de contingut: IA en l’ escriptura de textos i en la producció de contingut de vídeo.
  • IA i personalització creativa: personalització de la creativitat per a diferents audiències i contextos.
  • IA i proves crea.vas: Optimització de proves A/B.
  • Casos d’ estudi: eines principals text-to-text, text-to-image, text-to-video, text-to-audio.

 

3. IA i Publicitat:

  • Ús de la IA en la creació i distribució de publicitat.
  • Anàlisi i predicció del comportament del consumidor mitjançant IA.
  • IA i seguiment i mesurament de resultats publicitaris.
  • Casos d’ estudi: publicitat programàtica.

 

4. IA i Estratègia de Màrqueting:

  • IA i anàlisi de dades de màrqueting.
  • IA i segmentació d’ audiències objectiu.
  • IA i predicció de tendències del mercat i del comportament del consumidor.
  • IA i optimització de l’ estratègia de màrqueting i publicitat.
  • Casos d’ estudi: ChatGPT, eines d’ anàlisi de dades de màrqueting basades en IA.

 

5. IA i Gestió de Relacions amb el Client (CRM):

  • IA i personalització del servei al client.
  • IA i chatbots per proporcionar suport al client 24/7.
  • IA i anàlisi del sen. ~ ~ ~ del client.
  • IA i personalització de les comunicacions CRM.
  • Casos d’estudi: chatbots per al servei al client, assistents virtuals intel·ligents, eines d’anàlisi del sen.

 

6. IA i Automatització de Processos:

  • IA i automatització de tasques repetitives.
  • IA i optimització de processos interns.
  • IA i anàlisi de productivitat de l’ equip.
  • IA i millora de la presa de decisions.
  • IA en l’ automatització del màrqueting.
  • Casos d’ estudi: eines d’ automatització de màrqueting basades en IA.

 

7. Aspectes Ètics i Legals de la IA:

  • Consideracions é.cas de la IA en el màrqueting.
  • Implicacions legals de la IA en el màrqueting.
  • IA, privacitat i protecció de dades en el màrqueting.

 

8. Futur de la IA en el Màrqueting:

  • Tendències emergents en la IA i el seu impacte en la publicitat.
  • Preparació per al futur de la IA en la publicitat.

PONENTS

Alex Rubio
Planner especialitzat en publicitat i innovació tecnològica.

Emprenedor i fundador de diverses empreses i esdeveniments, conferenciant, professor universitari i escriptor.

Director i Chief Strategy Officer de Twelfhundred.

Professor universitari, conferenciant internacional i TEDxSpeaker.

METODOLOGIA

Les sessions del curs combinen contingut teòric, pràctic i experiencial, amb un enfocament professional. Això facilita l’ aplicació dels conceptes, tècniques i eines apresos en l’ activitat diària dels participants.

Aquells participants que compleixin amb almenys el 75% d’assistència rebran un Diploma acreditatiu expedit per Cambra València.

ITINERARI FORMATIU

Aquest curs forma part d‘ un itinerari formatiu acuradament dissenyat per satisfer les necessitats tant dels professionals com del mercat.

En l’apartat de cursos relacionats, trobaràs més informació sobre els programes que donen continuïtat a aquest itinerari, i que et permetran accedir a una titulació de més prestigi i valor en el mercat.

Organitzadors

Escola de Negocis Cambra València

Avinguda Benjamí Franklin, 8 Parc Tecnològic 46980, Paterna – València

961 366 080

https://www.camaravalencia.com/formacion

About the Organizers

EL TEU FUTUR COMENÇA AQUÍ

Som empresa i aquesta és la nostra raó de ser

Som l'Escola de Negocis de Cambra València i el nostre propòsit és la formació del talent que les empreses necessiten.

Cambra València, és una Institució Empresarial i forma part d'una xarxa internacional de més de 12.000 Cambres de Comerç presents en tots els països del món, atorgant a les nostres titulacions una validesa empresarial internacional.

Cambra València, com a corporació de dret públic, representa, promociona i defensa els interessos de les empreses, els comerços, els serveis i la navegació valenciana. Des de fa 130 anys, de la mà de les Administracions Públiques, inspirant líders empresarials a crear, créixer i innovar, generant un impacte profund en la societat.

MISSIÓ & VISIÓ

Volem contribuir al desenvolupament de les persones a través d'una experiència d'aprenentatge integral i innovadora.

L' Escola de Negocis, amb els seus més de 30 d' anys d' història, ha anat adaptant-se a les necessitats del teixit empresarial i dels seus professionals. El nostre eix vertebrador és la relació amb les empreses i el seu acostament a les aules.

T'acompanyem en el desenvolupament professional i humà i donem suport en el progrés i acceleració dels projectes empresarials. Amés de promoure i enfortir les relacions entre les empreses, per afavorir les oportunitats de negoci.

Vine a visitar-nos

How to Register?

Propera edició
Inici:
05/02/2025
Fi:
26/02/2025

Lloc:
Escola de Negocis Cambra València
Durada
16 hores
Horari
Dimecres de 16:00 a 20:00
Modalitat
Presencial
 

SOL·LICITA INFORMACIÓ

Contact Information

escuelanegocios@camaravalencia.com

Visitat 32 vegades, 3 Visites avui

Afegeix una ressenya

La teva puntuació per a aquesta llista:

Esdeveniment relacionat

Elaboració de productes farmacèutics i afins

Foment de Terrassa SA (Servei d'Ocupació de l'Ajuntament de Terrassa), Carretera de Martorell, Terrassa, Espanya

10 de January de 2023 A 14 de July de 2023

15:30 A 20:30

937891111

Elaboració de productes farmacèutics i afins. Del 10/01/2023 al 14/07/2023 a Terrassa CURS DE FORMACIÓ : ELABORACIÓ DE PRODUCTES FARMACÈUTICS I AFINS Característica Descripció      Tipologia: Certificats… Llegeix més…

Monitors i instructors d’excursionisme : proves d’accés

La Nou de Berguedà, Espanya

6 de December de 2022 A 10 de January de 2023

934 120 777

Convocades les proves d’accés per a monitors i instructors d’excursionisme L’Àrea de Formació i l’Escola Catalana d’Alta Muntanya (ECAM) de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) convoquen.… Llegeix més…

Sector Agroalimentari i Forestal

CELLERS DOMENYS I SECCIÓ DE CRÈDIT, SCCL., Carrer Prat de la Riba, 18, 43713 Sant Jaume dels Domenys, Espanya

3 de December de 2024

9:30 A 14:00

934 76 72 00

Ets una empresa del sector agroindustrial i forestal? Estàs pensant en quin pot ser  el proper pas en la teva estratègia de digitalització? Sector Agroalimentari i Forestal,… Llegeix més…